lørdag den 22. november 2008

Halloweeners


Jacey, Sarah, Jac & Sarah

Så blev det Halloween, oktobers sidste dag - og på skolen gik folk helt ud! Stort set alle på skolen havde iført sig et eller andet utraditionelt, der var en fantastisk stemning, og en masse entusiastisk latter i gangene.



Mine yndlingsudklædte var Scooby-Doo gruppen, fire talenter fra 12. klasse der havde iklædt sig som de fem medlemmer; Welma, Daphney, Shaggy, Fred and Scooby-Doo, og endda malet en gammel, rusten van præcis som The Mystery Machine!!

Gæt selv hvad jeg kom som! (: Det var en dejlig dag, og efter skole tog jeg med Renée og en masse andre ud og trick og treate, og derefter hjem i Renées kælder og hygge med film, bordtennis og et ton slik i overklasse!


Første billede fra venste; Tyson, Jeremy, Stacy, Cara & Chris!
The Mystery Machine er malet af og tilhører Chris :)

Chelsey som 80s Dancer, og Emily som Little Dead Riding Hood

Chelsey, min lab-buddy
Amanda og Emily

Kelsey og Kylie

Delyse og Kim

3 foot snake

Renée og mig <3>

Pumpkin!

1 kommentar:

Martin Zacho Grønhøj sagde ...

HAHA hvor er det fedt!! Det er fandmer gennemført med den der Scooby-van, men KISS-tøserne er også pænt seje... Åhh ha, folk gik fandmer også amok herovre med halloween, det var så fedt.
Ja, hygge :o)