torsdag den 16. oktober 2008

Stuff & Thoughts on October 16th

This was the road I faced yesterday. Global warming takes its tow on the Canadian autumn. It's so beautiful, crisp, white snow, untouched as the birds sing their tunes in the morning sky.
Pretty (:
My eyes change colour depending on my mood. Here in Canada, it's more significant than ever. My eyes are never as grey as they were in Denmark - either greenish blue or light blue. I'm thinking about being a geeky Scandinavien for Halloween, hence the Wayfarers :b
Rachael Yamagata, listen to the tunes and you'll never feel the same again! Her voice is carrying me above everything. So today, on the 16th, I hung out with Mischa and Marion from the Regional :b Mischa is from Hamburg and Marion is Swiss... I love this picture of Mischa, it's sooo cute - and I'm the ultimate Cookie Monster! Coincidence? I think not (:


Så modtog jeg en håndfuld post, plus en note om at en pakke er ankommet til mig - jeg tænker; afsender: mor?
Der var også et brev fra Cindy som fik mig til at græde en lille smule, papirer fra de canadiske autoriteter angående min provinsielle sygesikring, samt mit Canadiske kørekort!! Og billedet er sgu bedre end forventet - og der står jeg er 5'6'', meget kært :b

Soundtracket til det meste af oktober har været meget blandet - men jeg har lyttet meget til Sys Bjerre's "Kegle", som MJ fra Camp sagde mindede hende om mig.. Og jeg er enig (:

SYS BJERRE/Kegle
Jeg er altid den der ikke har forstået
Jeg dukker op den forkerte dag
Jeg kan ikke danse uden at smadre noget
Jeg har altid 14 krydser på hænderne
Jeg bliver for stiv på første date
Jeg har altid noget mellem tænderne

For sent igen
The story of my life
Jeg er ikke perfekt men
Jeg ved det menneskelig at fejle
Og jeg har accepteret at jeg er en kegle

Jeg køber altid junk på internettet
Jeg brænder altid maden på
Jeg taber din mobil i toilettet

For sent igen
The story of my life
Jeg er ikke perfekt men
Jeg ved det menneskelig at fejle
Og jeg har accepteret at jeg er en kegle

Hvis du er ligesom mig
en lille smule speciel
Og ofte krummer dine tæer over dig selv
Så lad være at give op og skamme dig ihjel
Come join the club
vi elsker dig alligevel
Jeg ved det menneskelig at fejle
Og jeg har accepteret at jeg er en kegle
Jeg ved det menneskelig at fejle
Og jeg har accepteret at du er en kegle

Ingen kommentarer: