tirsdag den 14. oktober 2008

Snow, Tea & Sunny-D




At the coffeehouse with Jac & Katie.. Sikke et fantastisk hyggeligt sted! Musikken var jazz og folk i crowded med nerver af stål. Norah Jones-type toner, blandet med den rå stil i huset og den gode kaffe mindede mig om det irske funk band, The Almos Funk Band, som brød op for mange år siden -min irske fætter Patrick var trommeslageren.




Football game. Lad mig bare sige, her er en sportsgren som er waaaay overraided! Det er jo egentligt bare rugby med mere sikkerhedsudstyr! Og flere irriterende små regler. Vi gav op med at følge med i spillet og fandt på gode slagssange i stedet.. Hyggeligt.

Boys & Girls; Always wear rubber!




Sne i oktober - og den ligger stadig derude foran mit vindue og giver mig den smukkeste solopgang jeg nogensinde har set.



3 kommentarer:

Anne sagde ...

øj øj øj! hvor er de nice! ville ønske jeg var der til at nyde sneen og en varm kop the eller to :P
miss you all the time,
when you sit next to me (i mit hjerte:)
I hope you feel just fine where ever might be whatever's on your mind!! <3 I <3 U!!

Stine sagde ...

ÅRHH HVAD!!! SNE!

Martin Grønhøj sagde ...

SERIØST, ANNE! Jeg kunne ha set fucking Neil Young, Jack Johnson og Norah Jones her i frisco den 25 oktober!!! Fuck jeg har nedtur lige nu over det!!!! Og nej, jeg ved ikke hvorfor jeg lige skriver det her, men har lige fundet ud af det, og det er bare super æv!!!! ARHHHHJJJ