onsdag den 8. oktober 2008

Efterårets første torsdag


Efteråret nærmer sig, og med efteråret kommer vinter.. Det er allerede koldere nu, og små regnpytter møder mig hver morgen og ønsker mine hullede H&M-sko (ja, de grimme hvide jeg købte til min og Emilius' Samsø-tur!) godmorgen.



Sacred Heart High School


Min locker er den første på B-gangen :b

Commons area - hvor vi spiser vores frokost!

Kaffemaskinen! Hvad ville vi gøre uden den? (vokse, måske?)

Jesus holder øje med ALLE - og her er en kæmpe sten-statue som står midt i indgangen til skolen til at minde os om det!

Canadier-Delyse og Sena, the Swiss ES - jeg følges med dem til og fra bus-området næsten hver dag :)


Min matematiklærer, som freakishly meget ligner Mick Øgendahl!

Katie, sweet friend and germaphobic. Prøver at regne ud hvorledes håndrensegelemaskinen virker.
I én af de eneste decent butikker i Yorkton's Mall.. Overeksponerede mærker som Billabong, WESC og Vans får mig helt til at føle mig hjemme (: Og Nikita og Obey erstatter helt Samsøe Samsøe og lignende danske mærker.. Meget hyggeligt, men ikke det store udvalg :b

1 kommentar:

Lasse Nord sagde ...

er madly in love with powerpatter i alt for lille vest og turtleneck-kombinationen!

http://www.youtube.com/watch?v=S0Gl6q12E-o

= den fik mig sådan til at tænke på dig pussy.
og hallo, fantastisk at mine størrelse 23 stretch jeans med høj talje fra kirkens korshær i kbh endelig er fundet. jeg betalte fucking 15 kroner for dem, så det var på tide! ;)