søndag den 19. oktober 2008

Guadalajara, Mexico.


Min fantastiske IEC, Anita, rejser snart til Mexico med sin mand, for at være der de næste fire måneder. Deres midlertidige exchange student, Bárá fra Tjekkiet, er inviteret til at komme og bo hos dem et par uger mens de er derovre, på et hotel sammen med dem i Guadalajara.

Og fordi jeg er supergode venner med Bárá, har Anita inviteret mig med! Det eneste jeg selv skal betale er flybilletten, mad et par af dagene, samt egen underholdning (læs: shop-ping!).


Så ja, jeg glæder mig helt utroligt meget! Turen bliver omkring to uger, enten i starten af december eller januar.

Guadalajara er en by med meget historie, men også meget nyere kultur - det er Mexicos først Smart City, og den er blevet kåret som den mexicanske udgave af Silicon Valley, på grund af de stigende økonomiske, teknologiske og infrastrukturelle faktorer.


Jeg glæder mig SÅ meget - der skal shoppes (jeg tænker at jeg må finde en poncho alla den America Ferrera tuller rundt i på settet?), hygges, slappes af og opleves! Og så er latinamerika jo bare det venligste sted på jorden - har jeg hørt!


Guadalajara, baby, here I come!

Ingen kommentarer: