mandag den 29. september 2008

Malene, jeg er der.

Malene, jeg savner dig og elsker dig.

Jeg blir så ked af det når jeg tænker på at jeg ikke kan være der og holde dig i hånden og
kramme dig og støtte dig. Være der.
Men jeg er der.
Jeg prøver at ringe, du ved hvor svært det er.




Malene, min skat <3

Saskatchewan, harvest season.

Mystery Jets/Kate Nash/Emilius min elskede <3

Grain.

London baby/Laura Marling memories

we shoot raccoons.

New Romantic

Soundtrack: Laura Marling/New Romantic
I know I said I loved you but I'm thinking I was wrong,
I'm the first to admit that I'm still pretty young,
and I never meant to hurt you when I wrote you ten love songs.
but a guy that I could never get
'cause his girlfriend was pretty fit
and everyone who knew her loved her so.
and I made you leave her for me
and now I'm feeling pretty mean,
but my mind has fucked me over more times
than any man could ever know.

1 kommentar:

Lasse Nord sagde ...

Åh. racoons. kunne godt bruge en smule mere længde på min coat. måske du kunne sende et par stykker? ;-)